قطره باران

موضوعات و مقالات روانشناسی

قطره باران

موضوعات و مقالات روانشناسی

دنیای متفاوت روابط عاشقانه

 

 

در دنیای دوستی همه روابط، عاشقانه و بی عیب و ایراد است اما در زندگی مشترک این عشق ها کم رنگ شده و عیب ها خود را نمایان می‌سازند.

ادامه مطلب ...

چرا انسانها به یکدیگر خیانت میکنند؟

این مطلب رو با با نامه خانمی به یک مشاور و جواب آن آغاز میکنیم .
 


مـن 6 مـاه پیـش رابـطه ای را شـروع کرده بودم، اما متاسفانه تنها به این خاطر که مرد آرزوهایم خائن از آب درآمد، مجبور به ترک  او شدم. در حال حـاضر از تمام مردها قطع امید کرده ام.

 

مـتـاسفـانـه 6 نفـر از هــر 8 مردی که من با آنها ارتباط داشتم بی وفا بوده اند. در همین جا اقرار می کنم که قربانی بیوفایی شـدن خیـلـی استـرس زا اسـت و نـاراحـتـی عمیقی را ایجاد می کند. من به نتیجه ای رسیدم که اکثر خانم ها هم متوجه آن شده اند: مـردهـا تـنـها بـه ایـن دلیل خیانت می کنند چون موجودات هوس باز و حریصی هستند.
 


خانم مشاور، آیا مردها شیاطانی هستند که یک دیو سه سر آنها را کنترل می کند و یا هنوز امیدی وجود دارد که بتوانم مردی را پیدا کنم که خائن نباشد.
 


با تقدیم احترام

زنی ، بیزار از آدمهای هوس باز

ادامه مطلب ...

آنچه دختران تمایل دارند پسران بدانند

این می تواند احساس خیلی از شماها باشد: خسته شده اید. احساس می کنید که هر کاری که لازم است را برای به دست آوردن زنی بااصالت با ویژگی های ممتاز انجام می دهید اما خانم ها به شما جواب نمی دهند. تصور شما این است که خانم ها معمولاً دنبال مردی کامل هستند که در واقعیت وجود خارجی ندارد.

ادامه مطلب ...